Általános szerződési feltételek
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Egyéni és csoportos tanácsadási szolgáltatások igénybevételéhez – Kerekes Gabriella – Coaching Pont Kft.
- A szolgáltatás tárgya
A szolgáltatás célja a Megbízó számára egyéni vagy csoportos tanácsadási szolgáltatások nyújtása.
- Általános alapelvek
A szolgáltatás az érintett felek közötti bizalmi és együttműködési kapcsolat keretein belül valósul meg. A Tanácsadó nyíltan tájékoztat a használt módszerekről, azok működéséről, kockázataikról, valamint lehetséges eredményeikről. A tanácsadás szabad akaratból, aktív részvétellel történik, és nem garantál konkrét eredményeket, csupán elősegíti a Megbízó fejlődését. A Megbízott a tőle elvárható legnagyobb gondossággal és szakértelemmel jár el.
- A Megbízott felelőssége
A Megbízott köteles a szolgáltatás során tudomására jutott személyes adatokat és információkat bizalmasan kezelni, harmadik fél számára nem hozzáférhetővé tenni. A szolgáltatás befejezése után az összes személyes adatot törli, és csak a számlázással kapcsolatos adatokat őrzi meg a vonatkozó számviteli és adójogi előírásoknak megfelelően. A Megbízott adatkezelési kötelezettségét a GDPR szabályzatában rögzíti. A szolgáltatás nem minősül egészségügyi vagy pszichoterápiás kezelésnek.
Megbízó tudomásul veszi, hogy a Megbízott által nyújtott szolgáltatások nem tekinthetők sem gyógyító, sem egészségügyi terápiás jellegűnek. A szolgáltatás célja, hogy Megbízó és Megbízott közösen dolgozzanak egy adott probléma feltárásán és megoldásán speciális módszerek és technikák alkalmazásával.
Ha a Megbízott úgy ítéli meg, hogy saját szaktudása, kompetenciája vagy helyzete már nem teszi lehetővé a Megbízó által kitűzött célok elérését, köteles a Megbízót egy megfelelő szakterületen jártas szakemberhez tovább irányítani.
- A Megbízó felelőssége
A Megbízó teljes mértékben felel saját testi és lelki egészségéért a szolgáltatás során. Nyilatkozik arról, hogy nem használ tudatmódosító szereket, mentálisan és pszichésen egészséges, és nem áll semmilyen terápiás kezelés alatt.
Megbízó nyilatkozik, hogy tisztában van az alábbiakkal:
A coaching konzultáció egy aktív és szabad akaratból fakadó folyamat, ahol együtt dolgozunk a Megbízó céljai elérésén. A tanácsadás alapvetően a jövőbeni és célorientált lehetőségekre összpontosít, hogy feltérképezze és értékelje a kiaknázatlan megoldási lehetőségeket mind magánéletében, mind pedig munkájában.
A közös munka során a Megbízó és a Megbízott közösen kidolgoznak egy működőképes, önreflexív cselekvési tervet.
A tanácsadás, nem pszichoterápia és nem is pszichológiai kezelés. Nem a patológiák vagy múltbeli traumák kezelése, hanem egy aktív, feltétlen figyelmen és bizalmon alapuló szakmai kapcsolat.
- A szolgáltatás minden 18 életévét betöltött egyén szabad akaratából veheti igénybe. A 18. életévüket be nem töltött egyének, csak és kizárólag mindkét szülő írásos belegyezésével, illetve a felügyeleti jogot gyakorló szülőt igazoló határozat eredetivel megegyező példányát eljuttatva a Megbízotthoz, veheti igénybe a tanácsadói szolgáltatást.
Bejelentkezés történhet a www.kerekesgabi.hu oldalon feltüntetett választott elérhetőségek egyikén, illetve az oldalon található kapcsolati adatlap kitöltésével, amely automatikusan elküldött kapcsolatfelvételnek minősül. A jelentkezést követően a Megbízott telefonon 5 munkanapon belül felveszi a kapcsolatot a Megbízóval, és egyezteti az első tanácsadás időpontját.
Szolgáltatás díja és fizetési feltételek: A Megbízó az első ülés végén megadja a számlázáshoz szükséges adatokat (név, cím, adóazonosító jel vagy adószám, e-mail cím). A Megbízott az ülés napján állítja ki a számlát, és azt elektronikus úton továbbítja a Megbízó részére. A számla kiegyenlítése átutalással történik az ülés napján.
Coaching konzultáció lemondása az alábbi feltételek teljesülése esetén lehetséges:
- 12 órával az ülés megkezdése előtt díjmentesen lemondható és más időpontra való foglalása lehetséges. Az időpont lemondása történhet SMS-ben, illetve írásban.
- 12 órán belüli lemondás esetén a lefoglalt alkalom díjának 50%-át számítom fel. Az időpont lemondása történhet SMS-ben, illetve írásban.
- Megbízottat, a Megbízott 10 perc várakozást követően sem tájékoztatja, illetve nem jelenik meg, az ülés díjának 100%-át számoljuk fel.
Mivel az ülések az egyéni megállapodásokat kivéve 60 percesek, így 10 percen túli késés esetében az aktuális lefoglalt időpontban történő ülés nem tartható meg. Ebben az esetben a 3. pontban megfogalmazott díj számolható fel.
A Megbízott hibájából (coach) történő ülés lemondása esetében egy 60 perces alakalom díjtalanul jár.
- Panaszkezelés
A Megbízó és a Megbízott kötelezettséget vállalnak arra, hogy a szolgáltatással kapcsolatos vitáikat békés úton próbálják rendezni. Amennyiben a panasz nem rendeződik, a Megbízó írásban bejelentheti panaszát a Megbízott felé. A Megbízó panaszát a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény VI. fejezete szerint kezeli. Megegyezés hiányában a Megbízó jogosult a Békéltető Testület segítségét igénybe venni.
Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók.
Üzenj nekem!
A szakmai segítő beszélgetések során felfedezed a MEGOLDÁST ami BENNED van, és válaszokat kapsz az elakadásaidra, problémáidra, és rávezetlek a célod felé vezető útra.
Bejelentkezés: H-P: 10-16h között
Online, illetve telefonon történő konzultáció: kényelmes, rugalmas, személyre szabott, bárhonnan elérhető – magyar nyelven.
Személyes konzultáció egyeztetéssel: Budapesten és Dunaharasztiban elérhető.